Ander nieuws
Geslaagd 2e Peanuttoernooi in Bemmel
Afgelopen weekend heeft ons peanutteam deelgenomen aan ons 2e peanuttoernooi in Bemmel. Ondanks dat er helaas twee jongens moesten afzeggen, stonden er toch drie enthousiaste spelers klaar om de vereniging te vertegenwoordigen. Het toernooi werd gespeeld in 3×3-vorm, wat betekende dat er zonder wissels gespeeld moest worden. Dat maakte het fysiek best pittig, maar onze spelers hebben zich er ontzettend goed doorheen geslagen. Er werd mooi...
Lees Meer