Help je mee met de collecte voor Jantje Beton

6 maart 2026

Help je mee met de collecte voor Jantje Beton
Green Wolves doet dit jaar mee aan de Jantje Beton‑collecte! Met deze actie halen we geld op voor twee doelen tegelijk:
  • 50% gaat direct naar onze eigen club, waarmee we materialen, activiteiten en jeugdprojecten kunnen financieren
  • 50% gaat naar Jantje Beton, dat zich inzet voor meer speelruimte en meer buitenspeelplezier voor kinderen in heel Nederland.

Hoe & wanneer kun je collecteren?

 
 
 

Ander nieuws

Help je mee bij de organisatie van ons toernooi op 9 mei?
6 maart 2026
Op zaterdag 9 mei is onze eerste Algemene Ledenvergadering én organiseren we een leuk 3×3 toernooi voor al onze leden. Het toernooi is van 11.30 tot 14.00 uur. We zijn op zoek naar 3 personen die dit toernooi willen organiseren.  Wat moet er gedaan worden? Toernooi-opzet maken Organiseren van leuke side-events Catering regelen Uitnodiging making Misschien is er sponsoring te regelen Klaar zetten van de spullen...
Lees Meer
Help je mee bij de organisatie van ons toernooi op 9 mei?