Ander nieuws
Eerste kampioenschap is al binnen!
Sinds januari hebben we niet 3 maar 4 teams die meespelen in de competitie, en ook is er een Peanutsteam gestart. Het nieuwe U14-2 team heeft zich al verzekerd van de kampioenstitel. Ze hebben nog 3 wedstrijden te gaan, maar weten al dat niemand ze meer in kan halen. U14-3 verloor een paar keer, maar won ook een paar wedstrijden. Vooral aan het einde van...
Lees Meer