Resultaat Jantje Beton: jullie haalden meer dan 200 euro op!

10 april 2026

Resultaat Jantje Beton: jullie haalden meer dan 200 euro op!
Tijdens de Jantje Beton‑actie heeft onze club een bedrag opgehaald van € 205. Een mooie prestatie. Dankjewel aan iedereen die heeft gedoneerd of donaties heeft gevraagd!

Van dit bedrag gaat ongeveer 50% rechtstreeks naar Green Wolves. Dat betekent dat we zo’n € 102,50 kunnen inzetten voor nieuwe materialen, activiteiten en alles wat onze jeugd nóg meer plezier geeft.
 
De andere 50% gaat rechtstreeks naar Jantje Beton. Het hoofddoel van Jantje Beton is ervoor zorgen dat alle kinderen in Nederland elke dag kunnen buitenspelen.

Ander nieuws

Cadeaus voor de club
10 april 2026
Het seizoen 2025/2026 is een bijzonder jaar voor onze vereniging. We zijn officieel van start gegaan, ons ledenaantal groeit en de energie in de zaal is fantastisch. Maar… een jonge club heeft natuurlijk ook materialen nodig om goed, veilig en met plezier te kunnen trainen. Dankzij het ondersteuningsbudget van NOC*NSF en een deel van de opbrengst van de Grote Clubaktie 2025 hebben we dit jaar...
Lees Meer
Cadeaus voor de club