Rhedense basketballers vieren kampioenschap

5 april 2026

Rhedense basketballers vieren kampioenschap

Persbericht 

Het was al vóór het einde van de competitie duidelijk: U14-2 van de Rhedense basketballvereniging is kampioen! Met maar liefst negen overwinningen op rij bleken de meiden en jongens van 12 en 13 jaar simpelweg niet te stoppen.
 
Afgelopen zaterdag werd het succes feestelijk gevierd. Alle spelers kregen een medaille, er was een mooie teambeker én natuurlijk ontbrak de taart niet. Een welverdiend feestje voor een fantastisch seizoen!
 
Green Wolves, de nieuwe basketballvereniging voor Rheden en omstreken, timmert flink aan de weg. Er wordt getraind in Rheden en Dieren, en ook op het veld gaat het goed. In sporthal De Dumpel in Velp was het zaterdag een topdag: naast U14-2 wonnen ook U16, U14-1 en U14-3 hun wedstrijden. Kortom, winst voor alle competitieteams!
 
De vereniging biedt trainingsmogelijkheden voor alle leeftijden vanaf 7 jaar. Daarnaast is er een recreantengroep (18+) en een speciale trainingsgroep voor jongeren van 14 tot 16 jaar die willen basketballen zonder de druk van een wedstrijd.
 
Ben je geboren in 2014? Dan zoeken we jou! Om volgend jaar voldoende spelers te hebben in de leeftijdscategorie U14 zijn we op zoek naar een aantal extra spelers.

Ander nieuws

Resultaat Jantje Beton: jullie haalden meer dan 200 euro op!
10 april 2026
Tijdens de Jantje Beton‑actie heeft onze club een bedrag opgehaald van € 205. Een mooie prestatie. Dankjewel aan iedereen die heeft gedoneerd of donaties heeft gevraagd!Van dit bedrag gaat ongeveer 50% rechtstreeks naar Green Wolves. Dat betekent dat we zo’n € 102,50 kunnen inzetten voor nieuwe materialen, activiteiten en alles wat onze jeugd nóg meer plezier geeft. De andere 50% gaat rechtstreeks naar Jantje Beton. Het...
Lees Meer
Resultaat Jantje Beton: jullie haalden meer dan 200 euro op!